Ana Sayfa > Kategorilenmemiş > 2009 Seviye Belirleme Sınavı (SBS)sonuçları

2009 Seviye Belirleme Sınavı (SBS)sonuçları



Bu yıl 2. kez yapılan Seviye Belirleme Sınavı (SBS) sonuçları beklenenden 3 gün önce  Milli Eğitim Bakanlığı’nın web sayfasında açıklandı.

Fen, Anadolu, sosyal bilimler ve diğer bazı meslek liselerine öğrenci yerleştirmek amacıyla yapılan ve ilköğretim 8. sınıf öğrencilerinin Seviye Belirleme Sınavı (SBS) sonuçlarının da katılarak hesaplandığı Ortaöğretim Yerleştirme Puanları (OYP) açıklandı.

Milli Eğitim Bakanlığından yapılan açıklamaya göre,

OYP sıralamasına göre,

birinciliği İstanbul Üsküdar Özel Bilfen Çamlıca İlköğretim Okulundan Cansu Güngör, Ankara Özel Yenimahalle Pınar İlköğretim Okulundan Yahya Ertuğrul Geçkil, Malatya Yeşilyurt Özel Rahime Batu İlköğretim Okulundan Melih Altay 500′er puan ile paylaştı.

İkinciliği, 499.253 puan ile Isparta Özel Altınbaşak Bedri Ayhan İlköğretim Okulundan Burak Şahinoğlu olurken, üçüncülüğü Adana Özel Çukurova Bilfen İlköğretim Okulundan Hatice Nur Eken, Gaziantep Şehitkamil Özel Gaziantep Koleji Vakfı İlköğretim Okulundan Merve Özzorlu, Bursa Mudanya Özel Emine Örnek İlköğretim Okulundan Cansu Yavaşcaoğlu, İstanbul Kadıköy Özel Atacan İlköğretim Okulundan Nur Sena Çağatay 498.500 puanla paylaştı.
SBS sonuçları üzerine hertürlü tartışma konusu hakkında bu bölümde yorum yapabilirsiniz.
Sbs sonuçları sayfasına gitmek için TIKLAYINIZ …

  1. 07/17/2009, 15:06

    yha yok yha hangi siteye girsem bulamıyorum puanımı çokta merak ediyotum

  2. elif
    07/19/2009, 14:32

    yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa üffffffffffffffffff hangi siteye girsem sbs sınav sonuçlarını bulamıyorum meraktan çatlıyacam puanımıda çooookkkkkkkkkk merak ediyorum ooooooooooooffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

  3. yavuz
    07/20/2009, 21:31

    ya a nezamn acuklancak bu sonuclar be psıkoljm bozuldu valla yaaaa

  4. payto
    07/30/2009, 18:20

    lan sbs 398 puan yapmışım inanaöıyom geçen sene 405 yapmıştım bekle naadolu lisesi ben geliom

  1. 07/10/2009, 21:27

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

