Anasayfa > Adanalı, Dizi > Adanalı 46. Bölüm izle

Adanalı 46. Bölüm izle


Adanalı 46. Bölüm,Adanalı 46. Bölüm izle,Adanalı 46. Bölüm seyret,Adanalı 46. Bölüm videosu,Adanalı 46. Bölüm video,Adanalı 46. Bölüm full izle,Adanalı 46. Bölüm full seyret,Adanalı 46. Bölüm online izle,Adanalı 46. Bölüm fragman,Adanalı 46. Bölüm fragmanı izle
Açıklama:Adanalı Dizisi 46.Bölüm bugün tv ekranlarında olacak
Kaynak Url:Adanalı Dizisi 46.Bölüm izle

  1. 01/09/2010, 15:02

    adanalıyı izlemeyi seviyorum

  2. 01/09/2010, 22:45

    adanalıyık allahın adamıyık bu ne dizi ya bayılıyorum maraz aliye hastayım idilin azına sıçayım son bölümde silah dayadı piç adanalınnın karısı süper enginle sofyanın aşkı biter alex ölür maraz ali bana kalır tilkide diğerlerini salla komutana slm çöak diski yerden alıp beni buralardan kaçır maraz alinin yüzünü koluma geçmiyecek döme olarak yaptırdım odam posterleriyle dolu bilgisayarım artık resimlerini taşıyamıyo hele o köpeyi varya yiyecem maraz ali beni duy yanıma gel sınıftaki arkadaşları çatlatim nerdesin söyle seni annemle almaya geliriz ben daha 9 yaşındayım sana hastayım dövmeyi pıçakla sildirme cezayıda al gel oldumu aşkım bay bay gelmeyi unutma hemi aşkım hee siz de bunu sonuna kadar okuyun taağammı

  3. 01/10/2010, 14:59

    mükemellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  4. 01/10/2010, 15:03

    kardaşim rahman
    adanalıyı
    çok
    seviyor

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

